gratis retur1-3 dagar leverans frakt 19kr

Vanliga frågor

Kan jag byta enkelt & Gratis?

När du handlar på Pulssport.se har du alltid gratis byte. Dessutom medföljer det en fraktsedel, så att det blir enkelt för dig att skicka till oss.

Hur länge har jag öppet köp?

När du handlar på Pulssport har du alltid 30 dagars öppet köp.

Medföljer det en fraktsedel?

När du handlar på Pulssport.se får du alltid med en fraktsedel så att du kostnadsfritt kan byta varan/varorna.

Hur returnerar jag min order i butiken?

När du handlar på Pulssport så kan du alltid returnera och byta i vår butik på Kungsmässan. 

Jag har gjort en retur, vad händer nu?

En retur tar mellan 7-10 arbetsdagar att hantera och vi kommer återkoppla till dig via mail så snart din retur är hanterad. Om du har valt att betala med faktura kommer din faktura att justeras/makuleras beroende på om du skickat tillbaka delar eller hela din order. Kom ihåg att hålla koll på förfallodatumet på din faktura, om det närmar sig kan du behöva förlänga det. Du kan förlänga förfallodatumet på tre olika sätt: du kan ringa oss, du kan maila oss eller du kan kontakta Klarna på08-120 120 10 samt på www.klarna.com Om du har valt att betala med kort/direktbetalning kommer pengarna sättas in på det kort/konto som du använde vid köpet.

Hur gör jag med min faktura vid en retur?

Om du returnerar hela din order så kommer fakturan att makuleras när returen är behandlad, det bekräftas genom mail. Behåller du några produkter i din order så kommer du att få en uppdaterad faktura till din mail när returen är behandlad. På en standardfaktura är det 14 dagars betaltid, om ditt förfallodatum börjar närma sig kan du kostnadsfritt flytta fram ditt förfallodatum på my.klarna.com

Hur ska jag veta vilken storlek jag ska välja?

Storleksvalet är alltid svårt och väldigt individuellt. Vi har storleksguider till många av våra skor och plagg men tyvärr inte till alla. Kontakta gärna oss om du behöver veta mått på något specifikt plagg eller innermått på någon specifik sko. Kom ihåg att alla mått är individuella och prova noga innan du bestämmer dig för om plagget eller skon passar eller inte.

Jag har inte fått mitt paket, vad ska jag göra?

När vi har mottagit din order skickas en orderbekräftelse till dig via e-post och när vi skickar ut varorna från lagret får du ett nytt e-postmeddelande med en spårningslänk till vår samarbetspartner. Om du följer länken kan du se status på din leverans och se var försändelsen befinner sig i processen. När ditt paket finns att hämta ut kommer du få ditt sms. Om du skulle ha råkat skriva in fel mobilnummer kan du se var ditt paket finns via ovan nämnda spårningslänk och då räcker det med att du tar med dig din legitimation samt ditt kollinummer till ombudet där paketet finns så får du ut det.

Du hittar oss på Kungsmässans Köpcentrum i Kungsbacka. Kungsmässan ligger i hjärtat av Kungsbacka, 2,5 mil söder om Göteborg på Sveriges västkust. Köpcentret har totalt ca 90 butiker, caféer och restauranger.

Telefon: 0300-10103
Mail: kontakt@pulssport.se
Adress: Kungsmässan, Kungsbacka

Öppetider:
Mån-Fre: 10.00-20.00
Lör-Sön : 10.00-18.00

;